Monday, January 25, 2010

Kempen Islam Kaffah dan forum di KIPSAS


Mustapa Mansor Asbahna waasbahal mulkulillah...sedikit mendung di Kuantan. Siapkan proposal e-relawan buat dipersembahkan kepada Qadhi Daerah...tengahari. Malam taklimat di KAPSIS...Jika ada teman fb yang mahu ikut taklimat sila call Helmi: 0162327061 - Azlan: 0199507423


Mustapa Mansor Selesai pertemuan dgn beberapa calon relawan dari kelab bina badan Kuantan dan seniornya. Mereka senang sekali kerana tadi Sinar membuat liputan separuh mukasurat aktiviti mereka di rumah anak yatim Baitu Husna...Terima kasih kpd Sinar kerana memberi liputan tentang e-relawan juga... Rehat dulu ye!!

Mustapa Mansor Mesyuarat di Kuantan dari jam 10.30 dengan team IKRAR Pahang, kemudian lanjutkan sehingga petang bersama Ust Badrul Nadwah Pahang.


Mustapa Mansor Alhamdulillah, setelah forum meja relawan dikerumuni oleh yg tua dan muda lelaki dan wanita..i allah secepat mungkin taklimat khas akan dibuat utk para calon yg berdaftar tadi malam di KIPSAS. Hampir 100 org. Makan bubur nasi dan minum bersama pimpinan NGO Pahang (JIM, ABIM, ISMA, NADWAH, IKRAR, TERAS dll)..Sempat mesyuarat singkat di kamar hotel Cikgu dgn team relawan Pahang.jam 1.30 pg balik istirehat...

Mustapa Mansor Bersiap ke Masjid Al Hidayah Permatang Badak, pelancaran Kempen Islam Kaffah peringkat negeri Pahang oleh cikgu Mi dan forum Kalimah Allah di Masjid KIPSAS Kuantan Pahang selepas Isya'..Jika teman fb ada waktu dijemput hadir..!!



No comments:

Post a Comment